Stadige prosjekter..






















Nå er slagbenken og hyllen, samt bokstavene ferdig malt:o) Og benkputen ferdig trekt om i hvitt og lyseblått.. (fargen kommer dårlig frem på bildet) Benken kjøpte jeg forøvrig på en brukthandel til kr. 150,- og hyllene til 20-35,-. Trekket er opprinnelig et sengetøy som mini har fra før. Kjøpte et til på Kid, og slagebenken matcher sengen, hi hi. FOR en forandring:o) Jeg har malt tre bokstavene hvite, kjøpt en søøt liten kanin og en nydelig ramme som skal sitte pent på den nye hyllen:o)
Under benken skal det ligge bøker, og det skal bli en koselig liten lesekrok for små gutter..
Håper malingen er ferdig tørket i morgen!:o)

Ellers har jeg fått opp et fint vers over vasken på badet, kost!:o)
Idag er en så gledens dag, så jeg måtte ta med en blomsterhilsen fra verandaen..
Håper alle andre har det like fint som jeg har det i dag:o)
Klem











3 kommentarer:

Lonely Paul sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Silja FullFres McQueen sa...

Så fint du har det! Kjempeflink er du! Kan du komme og pusse opp til meg når jeg en eller annen gangen får kjøpt meg hus? Mihi ;)

Tonje sa...

Så god du er da snuppa:o)))
Hi hi.,