Nytt bad.







Nei, ikke enda.. Men, den dagen jeg er ferdig på skolen skal vi pusse opp hele badet nede:o) *glede seg* Jeg savner mitt gamle badekar..Og det savner jeg veldig!! Elsket å legge med ned i et damphett, nærmest overfyllt kar med et blad og rolig musikk. Det er livskvalitet for meg. Derfor er det min gulerot og premie for ferdig høyskoleutdanning:o)



Har begynt å titte rundt og planene er snart i boks, hihi.. Noe i denne stilen ønsker jeg meg.. Fliser vil jeg egentlig ikke ha, kanskje kun til gulvet..
I leiligheten nede som vi leier ut, pusset vi opp badet med stilige gulvfliser og hvit baderomspanel på veggene, det var kjempestilig synes jeg:o))

Ønsker en stooooooor lyskrone eller prismekrone på badet, i blank sølv.. Men, vi får se om lommeboka er enig i det..;-)
PS: Både badekaret med løveføtter og baderomsinnredningen er fra ROCKA.






Ingen kommentarer: