1 advent
















God 1 advent alle sammen.
Nå har pynten jeg kjøpte for litt siden på "skattekammeret mitt", kommet til sin rett.
Engle te-lys holderene kjøpte jeg til 5,- stk. Helt ubrukt, med lappene på. Juletrærne i sølv kostet 25,- og GOD JUL teksten kr. 10,- Pluss at det ble en del antikk juletrepynt som kommer ved en senere anledning. Alt til ca. en hundrelapp:-)
Fornøyd med det!
Håper alle har hatt en fantastisk helg, og vi ønsker alle sammen en fredfull førjulssøndag.
Klem Tonje og Theodor

2 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så utrolig mye fint du har fått til sååå billig penge da :O- Heldige deg. Hvor har du kjøpt dette? bruktbutikk?
Ønsker deg en strålende søndagskveld. Klem :)

Stinkerbelle sa...

så fin adventsstake! jeg leter etter en sånn englestake som lager spill når du tenner lyset under englene jeg. har du sett det noe sted? bestemor hadde det når jeg var liten og det var jo det flotteste i hele verden. sukk.