Julens gleder











Da var juletingene fra Lobelia i hus:)
Og bordet har snille mannen min hentet når jeg var på jobb i kveld...:)))) Så i morgen kjører jeg det til gården til min svigerinne og begynner oppussingen.. Gleder meg til nytt spisebord til julens sammenkomster.
Nå har jeg akkurat vært inne hos min lille skatt og ligget ved siden av ham, og bare kjent på lykken ved å være mor. Jeg er så heldig! Lykken er de små øyeblikkene...
Håper alle har hatt en fin dag. Nyt øyeblikkene, det er selve livet.
Klem Tonje

1 kommentar:

Christine Louise sa...

Åååå så fine ting. Har du pyntet allerede? De har så mye fint på Lobelia, og servicen er fantastisk. Man får alltid med en liten ekstra gave og fine ord ;)
Det er herlig å ligge ved siden av barna mens de sover. Da er det fantastisk å være mamma. Du har det kjempe koselig hos deg. Klem klem