Nydekket nyttårsbord

Nå er nyttårsbordet nesten ferdig pyntet. Mangler bare bestikk og karafler på bordet nå. Men det skal jeg pusse senere i dag:) Servietter i sølv og hvitt med kvist:)

Ferdig dekket. Pyntet med sølvblad girlander, blanke stjerner og "diamanter". Og en lysgirlander over hele bordet. Det skinner som små stjerner..


Enda et bilde. Sølvstakene er pusset og lysene har fått en sølvsløyfe.
Og her er barnebordet:o) Et elektrisk tog sørger for å gjøre det hele litt mer spennende:)
SÅ nå er Theodor med tante Julie og onkel Joakim og står på skøyter slik at ho mor skal få pusset og vasket ned oppe også. Så da er det bare å slenge seg rundt som de sier..
Grøt skal kokes, kjøles og riskrem skal lages, poteter skal skrelles i kveld. Og sausen lager min kjære gode Marianne for meg, etter kraft som hennes mor Anne Mette har laget. Hun er et geni bak kjøkkenbenkene, og hennes datter går visst i mors fotspor.
Nei, nå få jeg kaste meg rundt.
Ha en fin førnyttårsaften i dag alle sammen.
God Klem Tonje



5 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så utrolig vakkert du har pyntet :) Skikkelig flink er du. Jeg ønsker deg et godt nyttår og en flott nyttårsaften :)
Stor nyttårsklem fra meg

Ann-Cathrin sa...

Så flott du har pyntet. Utrolig fint! Flink du er, og heldige gjester:) Ønsker deg og dine et godt nyttår. Klem fra Ann-Cathrin

Silja FullFres McQueen sa...

Du ER så flink! Jeg blir like imponert, gang på gang! =)
Kos dere masse i morgen, og ha et godt nyttår! =D
*stor klem*

Tonje sa...

Tusen hjertelig takk. Det var hyggelig å høre.
Men, det var virkelig ikke noe hokus pokus:o)

Ønsker dere også et riktig godt nytt år! Måtte det nye året bringe dere mye godt.¨

Klem Tonje

Guttemamma sa...

Takk for veldig koselig hilsen hos meg!! For nnoen fantastiske bord du har pyntet, wow!! Godt nytt år, kos dere!! Her er alt koldtbordet laget!! KLemmer fra Anette