Endelig er dagen her som jeg har lengtet etter..

Da var den nye slagbenken på plass i spisestuen:-) Den har også runde føtter som stuebordet, men de trenger en runde med hvitmaling først..



Og, det etterlengtede skapet mitt!! Pepperkakemannen og vår gode venn var så supersnille og kjørte oppdrag etter oppdrag i dag for meg. Da vanket det såklart god middag\kvelds når de kom tilbake..

Til min store forskrekkelse blir ikke denne senebetennelsen noe bedre, så jeg håper min Mishemann lyster på oppussingsjobben av vitrineskapet i helgen..:-D

I samråd med min gode venn Marianne, blir altså skapet malt i matt hvitt.. Hååper det blir fint!!


Håper alle er klare for siste innspurt før helgen i morgen, for da er det helg! Og pulsen kan synke til hvile og roen senker seg over de tusen hjem


Ha en fortsatt fin kveld.


Klem Tonje


2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Herlig benk!! Minner om den vi har i gangen, som jeg er SÅ fornøyd med!!

Tonje sa...

Ja, er så kost med slike benker..
:-)
Tenkte å få fatt på noen litt bonderomantiske puter etterhvert også:-)SÅ slipper gjester å dra flis ut av ryggbarken før de drar hjem.. hi hi.

Klem Tonje