O`` helg a natt..

Skal det være en marshmellow?! Du vil ikke forstyrre meg i lesingen nei..

Da får jeg forstyrre meg selv da.. Om det i det hele tatt går an å bli mere forstyrret da. For hodet henger ikke helt på grep når lørdagen må brukes til lesingen på atter en eksamen, den tredje i rekken på under 1 mnd. Jeg må nesten bruke kjeft på beina, for at de skal bevege seg til skolesekken, og knyte opp armene for at bøkene i det hele tatt skal bli tatt opp.
Da hjelper det på humøret med noen nye friske blomster, litt lys og rent hjem.
Lille Basill er med sine besteforeldre på hytten i helgen, og dro lystig kjelken etter seg, for der er det nemlig kun en ting i fokus, og det er alt kongen befaler!:-)) Det er godt for mammahjertet å vite, at han har det bra, når jeg må sone en dag i eksamensfengsel.
I natt er det jobb igjen, og det gleder jeg meg til!!
Ønsker alle en super lørdag!!:))
Mange klemmer fra Tonje
PS: Kun 6 dager igjen til påskefjellet kaller.. Tjohoooooi!! *slå beina sammen*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette ordner du vettu !
Du er nok en like flink student som mor & intreørekspert :o)
XX fingrene for toppkarakter XX
Ha en fin dag, Tonje
Klem Sylvia ( gleder meg til å hente kaken jeg bestillte i kveld)

svein`s kone sa...

Du har så flotte bilder og ting, nesten så jeg kunne tenkt meg å kopiere dem å ha som veggpynt:) Her er det 7 dager til fjelltur. Egentlig kunne jeg tenkt meg noen dager på en strand, ikke i snø. Det har snødd her i 2 dager nå,LEI!! Blir nok kos når vi kommer dit:) Lykke til med lesing:)

Guttemamma sa...

Så flink du er,Tonje!! Og hjemmet ditt skinner jo virkelig, så du kan iallefall slappe av mht husarbeid!! Så søt du er som nevner meg i innlegget under, maileg kaninene er jo så søte!! Flott vogn du har fått tak i!!
God lesedag, klem fra Anette