Gutterom og blomsterhjelp?

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med Hortensia blomster til over påsken? Kan man sette de i et lite vannbad?

I fjor da vi kjøpte huset, lagde vi leilighet i kjelleren. Vi satt opp en vegg, slik at vi beholdt peisen i kjelleren og et lite kontor selv. Nå i påsken får vi nye leieboere, så det er vi spente på..

Her er en del av kjøkkenet... Var litt trist da forrige leieboer flyttet idag, men vi ser henne jo igjen!! Vi var veldig heldige med henne..


Noen bilder fra gutterommet nå ikveld... Huset er shinet, så vi kommer hjem til rent hus:)


Dette er vel ikke akkurat et rom på mammas premisser.. Men, hva er vel det..*host*. Lille Kanarifugl trives så godt under vann, at det må nok forbli slik en stund til:)

Synes det er så flott håndarbeidet på dette overlakenet Nusken har på sengen sin...
Skuvseng sa du? Eller tom seng var det kanskje? Både ja og nei. Dette er bilsengen sin i ekte hardplast.. Du synes kanskje det er rart at den er tom? Ja, spesiellt med tanke på at dette er tatt rundt 21.00 på kvelden?! Joda, en liten sengetyv av en sønn har vi fått. Han ligger nå godt plantet MIDT i dobbeltsengen, og har det som plommen i egget.. Ikke uten grunn han går under kallenavnet "lille sexnekten" :)) Verdens nydeligste sexnekt da!!
NÅ skal jeg brette sammen siste maskin og legge meg:) KLAR som et PÅSKEegg for i morgen.
Kyss, klapp og klem fra Tonje

5 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Så kom jeg inn hit også, tror ikke jeg har vært her før. Koselig!

Hilsen Ljo

Guttemamma sa...

Jeg har pletter i luiften jeg lurer på å sette i vannbad...bedre enn ingenting iallefall! Så vakker stue dere har, snakk om å ha sans for detaljer du...!! Og gutterommet er herlig det og!! Føler med dge med mamma'n din og vet så altfor godt hvordan du har det:-(
Ellers er jeg som deg, vasker og rydder før vi drar ,orker ike å komme hjem til kaos:-)

Redd det ikke blir søsken hos dere.??..:-)
Kos dere på fjellet,klem så lenge

Christine Louise sa...

Åååå så nyyydelig hjem du har :) Du er så flink. Misunner deg som skal vekk i påsken. Ønsker deg en fantastisk tur :)

Klem fra meg :)

Camilla- casual living sa...

hehe, sexnekteren. haha- passpå så ikke han får med seg det navnet da- plutselig går han rundt i barnehagen å forteller at han heter lille sexnekteren;)

tror ikke jeg ville satt hortensiaen i vannbad. ta helle rå fyll opp en 0,5l flaske med vann, og legg en stoffbit over åpningen, og sett den oppned i jorden ( hvis du får plass). da får den litt og litt vann. hortensiaer skal ikke stå i vannbad vet du.
men jeg har ikke kjempe grønne fingre, men morfar sier alltid at jeg skla gjøre det sånn ( han er gartner), og det fungerer hvertfall på noen blomster. hehe

Ha en kjempe fin påskeferie:)
klem

svein`s kone sa...

Sett den i vannbad:) GOD PÅSKE, klem:)