Nytt bord


Endelig fant jeg "et slikt" stuebord jeg var på utkikk etter.. 300,- kostet det hos brukthandelen, og det gjør mamma glad:))
Et nytt skap og en ny sjenk er også ferdig malt. Min søster og jeg bar skapet inn i stad, eller rulla rundt sammen med det blytunge skapet om du vil!
Dessuten har vi en greie på at hver gang vi bærer tunge ting, så MÅ vi le!
Resultatet av det, var at pizzaen ble en smule brent i ovnen under vårt ekstreme eksperiment. Men, barna er veloppdragne og tygde så pent ketchupskiva med pizza på:)
Ellers har jo solen tittet frem her idag, og vi gikk rundt med uv brillene våre, usikre på hvilket fenomen som befant seg på himmelen!
Nå er ferien over for denne tid, men vi koser oss lell:))
Håper alle har det bra og nyter regnfulle dager, hi hi.
Klem Tonje

11 kommentarer:

Lotta sa...

Hei hei! Pipipi for et kupp..gleder meg til å se kuppet og de nymalte møblene..så moro.Bloggen din er virkelig fin altså..lækker..Har ak lært meg å lage fotomontasje selv..moro:)
Fortsatt fin helg til deg:)
Klem klem

Lotta sa...

Oi skulle stå oi oi oi..ikke pipipi..ler..

ENGEL sa...

oj!så flott det er!

Guttemamma sa...

300 kr, er det mulig. Utrolig lekkert sammen med den flotte sofa'n også da!! Fint du har det,Tonje!!!

Prinsesse Elin sa...

Et fantastisk fint stuebord. Jeg kunne godt hatt et slik. Har et lite side bord av denne slagen og liker formen så godt. Jeg synes sofaen din er så lekker. Skikkelig flott. Ha en herlig søndag. Klem fra Elin:O)

Ida sa...

Nydelig!!!!!!

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Klart du kan linke. Det er bare koselig det. Jeg har alleredet linket deg å håper det er greit:) Fine gin blogg du har <3 ( jeg har nettopp funnet ut hvordan jeg lager hjerter...instruert av en 12 åring he he)

Prinsesse Elin sa...

Ganske stilig når hjertet ikke kom frem en gang. ha ha ha ha ha

Ida sa...

Hei igjen Tonje!

TUSEN millioner takk for superkoselig hilsen hos meg, gjett om jeg blir glad! Måtte vise den til mamma (hun var på besøk!), og hun kunne konstantere at Ja, jeg hadde en tåre i øyekroken :-)

Klem

svein`s kone sa...

Hei, hei:) Så stili a, du har virkelig øye for interiør. Klem Line...

Mari sa...

kjempe lekkert bord..,