Det er så lite som skal til...


Roser er de fineste av de alle...
Den kan pynte opp en gammel sliten kopp,
en liten mugge eller blomstrete kanne...

Den kan lyse opp øyeblikk til mennesker rundt oss, både som en takk, som en oppmerksomhet,
som en kondolanse eller som et Gratulerer!

Uansett, den er en fin ting! Det ligger mye omsorg bak en rose.. Mange uskrevne eller usagte ord er gitt med en rose.



Jeg er glad i roser av mange ulike grunner.
Jeg er så glad i å sette en rose litt rundt omkring. Om det er i en vase, på et fat eller i en tekanne.
Slik kan man variere litt hjemme hver dag om man vil!


I kveld er det den hvite kannen som har pyntet seg med en rose.
Når roen senker seg i kveld, er det så deilig å sette seg i sofaen, vite at alle dagens plikter er unnagjort, stuen er ryddet for leker, klærne er lagt frem til morgendagen og alle beskjeder er levert til det rette hode.
DA koser jeg meg!


I kveld skal "vi" kose oss med ishockeykamp på tv`n, og nybakte rundstykker.
Jeg er mer som en statist og har ikke ishockey på favorittlisten. Men, jeg koser meg når familien er samlet og jeg vet at de rundt meg har det bra!

Det er den største glede!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir så glad av å stikke innom deg jeg :o) nyyyydelige roser !!
( heldigvis vant stjernen i gå da....hehe )
Ha en fin kveld <3
Klem Sylvia