En hjertelig takk, og bursdagskake.


Tusen, tusen takk for all respons på innlegget under. Fortsett og spre budskapet.
Jeg trekker ut en som får en gave i posten på mandag.
Jeg kan love dere at Therese setter umåtelig stor pris på dette..

For 6 år siden i dag, fikk min tvillingsøster og beste venn for livet, en aldeles nydelig datter, Mathilde.

Husker mamma, pappa og jeg skulle besøke de på morgenen.. Og at jeg til slutt måtte si til mamma med en streng stemme at nå må du slappe av. Hun var helt ut av seg! Like nervøse og SPENTE var vi alle 3. Vi spurtet bortover gangen, men stoppet utenfor rommet deres, og gikk "fattet" inn.
Hun var det nydeligste og mest perfekte lille vesenet vi noengang hadde sett.. Jeg var tredjemann som fikk holde henne, og jeg skalv i hele kroppen. Gledet meg sånn!

Hun har alltid vært og vil alltid væres tantes Prinsesse med stor P.
Det er to som rager over alle her i verden for meg, og
det er jenta mi, Mathilde og gutten min, Theodor.

I dag har jeg bakt prinsessekake og muffins til selskapet etterpå.
Vi gleder oss!

Lokket og pynten er alt laget av marshmellowfondant. Inni er det sukkerbrød med vaniljekrem.



Gratulerer med 6 års dagen jenta mi!

5 kommentarer:

Monja sa...

For en fantastisk flott kake du har laget, og så heldig Mathilde er som har ei tante som deg...det er ikka all barn forunt...

leste om Therese i innlegget under, skal melde meg inn i facebookgruppen, og betale noen kroner små...som jeg til slutt håper blir en stor Å.

klem fra Monja

Anonym sa...

Gratulerer så mye med tante jenta, vakker er hun! Husker også hvordan d var å se mitt tantebarn for første gang, helt ubeskrivelig, strax 6 år sia d å! Flott kake!

Ha en fin dag
Hilsen Linn, borti gata ;0)

Linda Pedersen sa...

Tonje du er så utrolig FLINK!! Nydelig kake!! Mathilde er bare superheldig som har deg til tante!<3 Har eget prinsesserom hos deg og greier..Er så herlig å "se" hvordan dere alle er glad i hverandre og gjør ting for hverandre. Ikke alle familier er sånn! Jeg har to tantebarn som jeg er veldig glad i, men jeg er langt ifra så engansjert som det du er, er liksom mine egne som står i fokus alltid, har liksom "ikke så mye tid" til de to andre:/
Men du å Linn har jo ett utrolig godt og flott forhold også, det har nok også noe å si:-)

Gratulerer såå masse me dagen til lille Mathilde<3

Karine sa...

hei snuppelure! Hurra for Mathilde!Lurer veldig på hvordan u lager det marshmellows"trekket" på kaken? Ønsker dere en herlig helg:)

Guttemamma sa...

Så heldig hun er som har sånn en fantastisk tante!! Også så heldig du er...
klem