Enda mer bursdag


I går var det duket for voksenselskap i heimen.
Min søster var hjemme fra Hedmark i helgen, og tok med ungene på Lekeland på dagen.
Trenger vel ikke fortelle at alle elsker når tante er hjemme



Disse lysestakene er fra Lisbeth Dahl..
De blå lysene er store telys kjøpt på Josefines Lysthus.

Og Hortensia.. En av mine favorittblomster:-)


Det ene skapet ble pyntet med vimpler fra Maileg...


'

Jeg elsker mugger.. (ja, ikke "koffert" mugger da). Denne muggen er fra En fryd for øyet.


Salongbordet.
For 4 år siden nå, så var gemalen og jeg på sykehuset og fødselen var godt igang allerede.
Vannet gikk kl 17.00, hjemme, og riene startet ikke lenge etter.
Det var en flott fødsel og vi var så spente.. Endelig skulle vi få møte deg vi hadde ventet så lenge på..
Vi fortalte det ikke til noen at fødselen var igang, bortsett fra en venninne som også var gravid.
Og jeg tror ingen mann har vært stoltere, enn da jeg så den vordende far stå i gangen og ringe rundt til familie og venner.
Tenk, i morgen er du 4 år allerede..

1 kommentar:

Camilla`s Castle sa...

Så fint du hadde pyntet!:) Kjempe fine blomster!
Gratulerer med 4 årsdagen!

Ønsker dere en fin uke.

Klem Camilla