Påskeegg


Det ser ut som denne påsken blir en anelse mer Rosa enn forhenværende år.
Her er to påskeegg jeg lagde mens middagen putret på ovnen i dag.




Jeg kjøpte hvite basisegg på en hobbybutikk til den nette sum av 18,-. Så fant jeg ulike ting i hobbyposen min, og i løpet av 20 min. var det to påskeegg på stuebordet.


For denne lille karen er det bare ishockey som står på tapetet. Så dagene går med til å score, juble, synge Sparta sangen, takle og drible.
Så i går var vi flere timer på isen.. Alt for å glede de små håpefulle. Vi hadde med appelsin, nybakte horn og saft.
Uten mat og drikke, duger helten ikke


 
Ha en flott mandag!

1 kommentar:

Ann-Cathrin sa...

Jeg har aldri sett en så nydelig spartaspiller før, herlig han er:) Så fine egg du har pyntet! her har det ikke blitt laget noe nytt til påske i år, men gleder meg til å finne frem gammelt:) Ha en fin uke Tonje! Klem:)