Rosa påskepynt


I dag har jeg tatt frem ROSA påskepynt.
Synes det er så koselig å pynte litt ekstra på fredager..

Elsker påskepynten til Maileg. Det litt nostalgiske sammen med det litt barnlige:-)

Nye roser fra min kjære.. Tror han også synes det er litt kos med litt ekstra pynting på helgen. Selvfølgelig _uten_ at det er machosagt :-)
Den lille mailegkaninen er så yndig og søt synes jeg.

Vakre roser i rosevase.

Det var koselig å gjøre det litt ekstra fint i kveld..
Selv om det er jobbing som står for tur, og lille stjerna til mor er med besteforeldrene på hytta hele helgen.

Heldigvis har jeg en herlig jobb, så jeg gleder meg til jobb:-)

God helg!

9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Alltid så gjennomført og vakkert hos deg,Tonje!! Har tatt frem mailegeggene jeg ogsåå!!
klem og god helg

svein`s kone sa...

Hei. Tror det vil koste rundt 5000 pr stol. Bare helt rålekkre!!! Gleder meg til å pynte opp med de ja:) God helg videre til deg fra meg.. Klem Line..

Camilla`s Castle sa...

Utrolig fint du har det!:) kjempe fine bilder!
Så bra å høre at mannen i huset også bryr deg litt!-det er jo sånn det skal være;)

Ha en fortsatt fin helg!

Utrolig koselig å følge bloggen din!

Camilla

Barbros lille atelier sa...

Nydelig! Rosa er lekkert! Har fått tak i et sånt Mailegegg i grønt, men de skulle vist få inn i flere farger. Håper de får i rosa og, for det var utrolig skjønt:-)

Klem

susan`s side sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min! Du har forresten en veldig fin blogg :-)

Linda Pedersen sa...

Så skjønt det var:) Digger stilen din!!
Og headeren er kjempefin, skifter den jo hele tiden du hehe:)
Men ja, den var nyydelig:)

Fru Fjeldhammer sa...

Så flott det var her!

Vi får maileg påske egg, men de har ikke dukket opp enda, vi venter...

klem

svein`s kone sa...

Hei. En stol til spisestue koster 4500, jeg bestillte 4 stk, så da blir det 4500x 4... Jeg bestiller det fra den butikken som du finner bloggen til på bogglisten min, det står Riviera Maison. Stolene kan hentes i Kolbotn når de kommer. Takk for stemme:) Klem!!

Lillan sa...

åh så koselige bilder!! nydelige maileg ting!! har ikke pyntet noe til påske enda jeg:) henger litt etter blogglandia, men det kommer seg nok etterhvert;)

hos deg var det iallefall superfint!

Klem fra Lillan