Therese....


To innlegg nedenfor har jeg skrevet om Therese, som kjemper mot kreften.
I dag skulle jeg trekke ut en som fikk en gave i posten, dersom de linket til dette innlegget på bloggen
sin.
Vinneren ble Sveins kone, og siden hun så generøst ønsket et bidrag til Therese istedetfor en gave i posten, har jeg nå satt inn tilsvarende pengesum på Therese sitt kontonummer:

6580.13.43524

Takk for at dere tok dere tid, takk for tanker, bidrag og for at dere spredte budskapet videre.

Therese trenger fortsatt hjelp, så fortsett med den viktige jobben å spre dette videre..


Vær Så Snill!



2 kommentarer:

milla sa...

Hei ! Utrolig koselig blogg du har veldig nydelig heim med mye vakkert av ting og tang :) Her kommer eg til å stikke ofte innom . milla

svein`s kone sa...

Hei:) Så flott å bli trukket ut! Og jeg får si takk for en flott gave, for det er det:) Klem fra Line...