Barnerom


I Mangel på noe annet ble det knipset noe bilder av detaljer på gutterommet. Som forøvrig fikk
seg en real ryddesjau i går.






Jeg er så glad i treleker og litt barnlig nostalgi på barnerom.
Jeg må vel innrømme at arvingen ikke selv ber om disse tingene,
men han påpeker alltid at det er veldig fint når jeg har ryddet da.. :-*
Den gustavianske barnestolen er kjøpt på MissMuffet, men de har både
stol, benk og bord på Brynem på vei mot Fredrikstad.



Denne lille kassen er bare en av tingene Theodor og jeg har malt.
Her står de bøkene som leses for øyeblikket.
Vi er akkurat ferdig med Kardemommeby, og favoritten er når jeg
er strenge Tante Sofie.

Nå er det atter tid for litt jobbing igjen.

Ha en fin tirsdagskveld!

2 kommentarer:

milla sa...

Kor koselig barerom, her i garden har vi cars :), Synest det er veldig vanskelig å få gutte rom koselige, masse lego er ikkje akkurat lekkert. Kansje vi må ordne oss med litt meir korger å ha ting i .

irina sa...

For det første +?? er du fotograf ?? du tar de nydligeste bildene og av de nydligeste tingene. FLINK er du !!

Så fint rom sønnen din har :)

Og tusen tusen takk for utrolig koslig kommentar. det setter jeg pris på.