Det er stygt å banne...


Men, fy fabian nå gruer jeg meg...

I morgen er det Muntlig eksamen.
Jeg har lest, og lest, og lest...


Allikevel føler jeg at ingenting sitter.. Jeg skal opp i atferdsanalyse, og
jeg kan garantere at det er usigelig mange funksjonelle måter å definere,
endre, etablere, deprivere og oppheve atferder og forsterkere på.
I tillegg skal jeg høres i barn med alkoholskader..

Jeg trenger tilførsel av O2, for nå
er dette opptaket rimelig bedrøvelig...

Håper jeg kan puste og spise igjen i morgen...

Kommer sterkere tilbake!!

Klem

4 kommentarer:

milla sa...

Masse lykke til i morgon :) Gjeng så bra så :) Natti Klem ♥ MILLA ♥

Anitas Interiør verden sa...

Lykke til det går nok bra :-)
Klem Anita

Wivi sa...

MASSE lykke til i dag Tonje!! Dette klarer du!! Vedder på at du får toppkarakter!! :)

God klem fra Wivi :)

Guttemamma sa...

Dette klarer du "lett som en plett"!!
Tvi tvi og klem fra meg♥