Fredags memories


Denne tallerkenhyllen malte jeg denne uken.
Som en kontrast til alt det hvite, ble denne
malt i fargen Vannblå.







I dag ble det litt mimrebilder:-)
Det er hektiske tider i Pepperkakehuset for tiden. Siste innspurt av tredje året på skolen for
ho mor.
Tenk bare 1 år igjen! Herlig tanke.
Kombinert med mye jobbing og selvfølgelig lesing til eksamen, så suser det litt rundt
ørene til husfrua.

Da hjelper det å tenke på at snart står Spania for tur, med verdens beste vennepar,
og deres nydelige sønn.
Gleder meg til fri med gode venner, og ikke minst, med mine To herlige Gutter. (Som får sine five minutes of fame her i dag, hi hi)



Et lite arkivbilde på tampen her:-)

Nå er det frem med Norges Lover, og retten og sletten ren pugging av diverse lovverk.

Trenger jeg å si at jeg gleder meg til å kose meg med hjemmelaget pizza og familie i kveld?!


God fredag!


♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med pugging...skal bli godt å bli ferdig tenker jeg:) Flott blogg du har!!

Guttemamma sa...

To kjekke karer det der,Tonje!!! Nydelig hylle,fargen sre SÅ fin ut!!
klemmer og TAKK for alle de utrolig fine kommentarene du legger igjen hos meg!!