Øyenstener


I helgen har vi hatt besøk av min kjæres søster med familie.


                                    Det finnes ingen i verden som Mathilde for Theodor.
Kjærligheten mellom disse to er så nær,
så lite gjemt av sjenanse, så EKTE!
De hopper opp på hverandre
når de ses, og er erteris
til de skilles igjen.






Ingenting gir meg mer enn å være sammen med min kjære sønn og niese.
De vekker hele skalaen i følelsesregisteret på en gang.
Gir meg glede jeg aldri tidligere har kjent på, de
fyller hele mitt hjerte med stolthet og kjærlighet.
De setter tålmodigheten på prøve og er
lurere enn selveste Mikkel Rev.

Dere gjør livet fullstendig!


Du og jeg og vi to
Seilte i en tresko
Treskoen velva,
du og jeg i elva.


Vi har hatt en fantastisk helg.
Ungene har kost seg i gamlebyen,
matet ender, spist på cafe,
vært på kamper, lekt i hagen,
og kost seg.

Og når barna satt nybadet i hver sin seng,
med nytt klistremerkehefte og lovnad
om snart å krype under dyna,
så tuslet vi voksne ned og fant frem spill,
levende lys og duket for voksenhygge:-)

En god oppladning til en ny uke!

God Ny Uke!

Denne sangen er så nydelig.. og dedikert fra meg til alle mine.




1 kommentar:

Anonym sa...

Så koslig.... Fine bilder.

Klem Linn ;0)