Award og NYDELIGE ord.


Denne FLOTTE awarden har jeg fått.. Av nydelige Lisa. Dette er en jente man må ta av seg hatten for.. Nydelig på alle måter:)
Disse vakre ordene stod i bloggen hennes (vet ikke om jeg får linke til hennes blogg enda??):
Jeg velger og sende den videre til Tonje og Theodor. Nettopp fordi du er en underbar mamma, med en underbar blogg:) Jeg beundrer pågangsmotet ditt, du har en utstråling som slår solen og du er alltid så positiv og glad:) Du har også en nydelig sønn som er veldig heldig som har en så fantastisk mamma som deg..
Er ikke dette ord som treffer en mamma, så vet ikke jeg.. *rørt*
Tusen tusen takk Lisa!! Jeg ble utrolig glad og rørt, og den sendes videre til alle mamma`er ute der.. Dere er fantastiske!
En mamma er uerstattelig.
Klem Tonje

Ingen kommentarer: