Konkurranse

Jeg sier bare Wow Wow, yeah yeah... Nå har jeg hatt over 10 000 besøkende på siden min..!! Helt utrolig at noen har lyst til å avlegge besøk og se utdrag fra vårt hverdagsliv her i pepperkakehuset.
Tusen tusen takk! Og takk for at jeg får titte inn til alle de skjønne bloggene som finnes der ute!

I anledning "jubileet", tenkte jeg å ha en konkurranse.. Vinneren får en gave tilsendt i posten.. Det blir et blanding av gammelt og nytt tror jeg:-)

Sleng dere på da vel!! Vinneren trekkes i morgen:-))

Nå skal jeg benytte anledningen mens keiseren sover en blund til å jogge en tur. (Ja, du leste riktig)

En hel dag på kurs om kommuneledelse i bystyresalen har gjort til at kroppen er full av lopper (og mange boller og snitter), Så denne kroppen trenger utløp for litt av hvert!

Ha en suuuuuuper torsdags ettermiddag\kveld alle sammen. Snart helg nå!

Og husk: Ikke gå ut uten å skrive deg på nå da, uavhengig om du har blogg eller ei.

Klem i massevis fra Tonje



17 kommentarer:

Lisa sa...

Jeg vil gjerne være med:)
God joggetur, pass på så du ikke sliter deg helt ut:)
Klem

Guttemamma sa...

KLart jeg blir med!!! Joggetur, Så flink du er!! Ha en toppers kveld, ikke noe er som å sette seg ned etter en treningstur og en dusj!! Klem fra Anette

Camilla- casual living sa...

hmm, gi meg litt av loppene dine;) jeg vil også ha overskudd.

er forresten gjerne med på konkuranse jeg;)
er ofte innom å titter, er bare veldig dårlig til å kommentere. skal bli bedre!

god joggetur...

Anonym sa...

Hei Tonje :o)
Er så imponert over bloggen din - du er så kreativ !
Koselig å lese om alle de koselige tingene - og ikke minst intreørideene dine ! Supert - d har et nyyydelig hjem !
Og ja...konkurransemenneske er jeg vettu ,o)
Stor diger klem fra Sylvia "torpekjærringa"

Livy sa...

Heisann!
Gratulerer med så mange besøkende! Du har en kjempe flott blogg så jeg synes ikke det er så rart at det er så mange som liker å besøke deg!

Håper joggeturen var fin!

Klem fra Livy

Christine Louise sa...

Ååå jeg er gjerne med på konkuranse. Bloggen din er kjempe fin, så ikke rart du har mange besøkende.
Her går det litt bedre, men humøret er fremdeles ikke så bra altså. og det er slitsomt og tøft :(
Håper bare jeg er bedre til mandag.

Stor klem fra meg..

rod i hob sa...

Gratulera med 10 000 besøkande!! Utrulig bra! Eg e glatt med på konlurranse vett du ;-)

Villa Wikan sa...

Så lekker blogg du har Tonje!
Og en utrolig nydelig liten gutt =)

Legger deg til på lista mi.

Ann-Cathrin sa...

Jeg vil være med! Du har et vakkert barn, et vakkert hjem, og mange vakre tanker:) Stå på!

mamman til prinsessa sa...

jeg vil veldig gjerne være med;o)
du har en fantastisk blogg med ett nydelig hjem. Alltid like morro å lese her;o)

klem

Andrea sa...

Jeg vil og være med=)
Gtaulerer med så mange besøkende=)

Anonym sa...

Jeg vil også være med snuppa!

Tonje sa...

Åhh, så gøy!
Dette blir nesten for mye for meg:-))

Sussmari: Du er gullig!!!!!

Christine: Skjønner det er tøft.. Men, forsøk å tenke på at hvert skritt du tar er et skritt mot å gjøre deg bedre:)
Vi mennesker klarer og takler det meste, vi overvinner tap, sorg, sykdom.. Ja, vi klarer det meste!

Og dette skal du klare!!
Jeg har hørt mange tilfeller like dine.. ang. medisinen vetdu. Og det er jo en enkel kjemisk forklaring på det. Det blir jo en kjemisk ubalanse i hjernen, og et avhengighetsstoff som må avvennes gradvis i nøye samråd med lege og medisinansvarlig.

Men, det er jo noe du blir bra av min venn.. Hold ut!! Dette klarer du, flotte du!

God klem fra Tonje

PS: Gleder meg til trekning i morgen etter kveldsjobbing.

Silja FullFres McQueen sa...

Blir med på konkurranse jeg ja! =D

Og gratla med over ti tusen på sida di! Ikke noe rart heller, så fin som bloggen din er ;)

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med 10 000 besøk! :)

Jeg blir gjerne med på konkurransen! :)

Nydelig liten gutt du har forresten!

Christine Louise sa...

Tusen takk for gode ord Tonje..
Godt å høre slikt når man ikke har det så bra..
Jeg har fått beskjed fra legen om å begynne på tablettene igjen. Så håper jeg blir bedre snart. Kjipt å måtte være avhengig av tabletter for å ha det bra. Jeg har det jo så bra egentlig. Så skjønner det ikke...

Nok en gang, takk :)

God klem

Victoria sa...

Jeg vil også gjerne være med! :)

Gratulerer med 10 000 besøkende! Bloggen din er jo helt fantastisk da! Du har jo en helt utrolig god smak på interiør, og du overrasker meg stadig vekk med alt du kjøper/finner av gamle eller brukte ting, og pusser de opp og gjør de kjempe fine! Du gir meg masse inspirasjon! :)
Også har du jo en aldeles nydelig liten Theodor! :)

Klem Victoria