Intet nytt, blomster, Emil og gullkorn fra en barnemunn og sånn..

Nå ble du kanskje litt sjalu, og tenker.. Ja, hun har skutt gullfuglen! Ikke nok med at hun får blomster, hun får Hvite tulipaner i tillegg..Visst har jeg skutt gullfuglen, men blomster må jeg nok kjøpe meg selv:-p En gang, ja en gang... dere skulle sett stjernene i øynene mine da han kom hjem med de nydeligste langstilkede rosene dere kan tenken dere.. Med nydelig sløyfe og pent innpakket i cellofan. Med tårer i øynene satt jeg de i den pene glassvasen min!
Uheldigvis for mannebeinet mitt så jobber han sammen med min venninne... Og hun hadde tilfeldigvis like pene roser som meg?? -Tilfeldig?? Nei, alle hadde jo fått slike på skoleavslutningen...
Mannen hadde ikke sagt noe, for han likte tilværelsen med den smørblide husfruen meget godt han ...

I mangel på noe nytt, tallerkenhyllen på kjøkkenet..

Ja, dere visste kanskje ikke at jeg hadde slike talenter?? Jooda... Dette var tredje malerforsøket, for min kjære soon to be 3 åring utbrøt: - Det er ikke Emil vel mamma?? Kanskje det er en blå ball? Eller Pippi? -Neida, det ER Emil! -Nei, mamma.. Det er nok ikke det! *vill latter*. -Nei, men da kan du passe på deg selv fremover da kanskje?????


Jammen er de festlige i den alderen.. Som til morgen idag, og ellers er han ganske facinert over at jeg har et hull på magen. Les: navel som ikke går utover, les igjen: ikke flat mage! Og utbryter til sin kjære far: Pappa, mamma har så stort "hull" hun!! Det er sånn langt inn at man kan stikke fingeren inn der...*kremt kremt kremt*... Selvfølgelig ble det en aldri så liten latterkule her i pepperkakehuset! Avslutningsvis kommer det igjen: Jeg er bare så nydelig jeg!
Håper alle har hatt en aldeles nydelig dag!!:-)))
God klem fra Tonje




2 kommentarer:

Christine Louise sa...

Tusen takk for nydelig hilsen inne hos meg. Er tøft nå, men håper på bedre tider. Livet er ikke alltid enkelt.
Du har det nydelig hos deg, og Emilen var kjempe søt :)

Stor klem fra meg...

Silja FullFres McQueen sa...

Hahahaha! Morsom kommentar Knerten kom med! ;D
Forresten syns jeg du var flink å tegne! ;)