Da var det oppe og avgjort...

Da var det endelig helg!! Tenke seg til å ha fri hele helgen.. Det skal bli helt skjønt! I dag har jeg holdt foredrag om medikamenter. Det gikk bra, selv om jeg nærmest måtte ha hjelp til å brekke opp fingrene fra papiret etterpå:-O *he he*. Det har vært en hektisk uke.. Og nå er vi da ferdig opplært i sprøytesetting. Ja, jeg har faktisk satt både intramuskulære (inn i muskelen) og subcutane sprøyter denne uken, målt forskjellig blodtrykk, lært katerisering og holdt foredrag.
Og nå er det maaange dager siden jeg har hatt helt fri, så det gleder jeg meg KJEMPE masse til nå..... I kveld kommer det noen venner hit, i morgen skal lille Mais på hyttetur med besteforeldrene og vinkartongen står og gløtter på meg fra kjøkkenet:-))

Vel, nok om min uke og helg, hi hi...
Theodor fikk velge akkurat hvilken av de tre stolene nedenfor han ville ha.. Og helt uten overtalelse eller noen form for positiv forsterkning, he he, så ville han ha den gustavianske stolen!!! *juble og hoppe og og ned*
Så nå er den bestillt og vi venter bare på at det skal komme hentelapp i postkassen:))
Nå ble det mye babling her, så da avslutter jeg med å ønske alle sammen en KJEMPEGOD helg..
Kos dere masse!!! Det er helg folkens, hi hi.
Klem fra Tonje

5 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

Flink du har vært idag da... ha en koselig helg.. hvor bestilte du stolen???

Tonje sa...

Ha en kjempein helg du også:)

Stolen har jeg kjøpt på www.missmuffet.no

Klem Tonje

Christine Louise sa...

Så flott stol :)

Kos dere masse med venner på besøk. Og en gooood helg, stor klem fra meg :)

Guttemamma sa...

Takk for gode ord, Tonje!! Tenker som deg, og håper..at de er sammen nå...klem

Ida sa...

Hihihi.. så utrolig bra - god smak på lillegutten :) God oppdragelse det derre kanskje ?!? :-D

Tar du sykepleien? Var ferdig i 2005 - og stortrives i jobb etterpå! Er du på andre året ?

Ha en fin natt! Klemmer