En liten blogge parodi:-)

Hjelp.. S O S!!! Hva skal jeg handle å vise frem på bloggen min idag mon tro?? Hva kan jeg gjøre for å imponere alle de andre flinke damene der ute??

Jo! Dagens outfit er jo et must.. Her i en shabby chic romantisk truse fra www.shabbyroses.com Ikke bry dere om ujevnhetene.. Jeg fant ikke linsa til det flotte canon xsc1000000000 jeg bare MÅTTE kjøpe på salg hos Expert. 40 000,- var jo virkelig et kupp! Jeg lovte mannfolket et nummer i våken tilstand på kvelden, så hvem kan vel motstå?

Her er bilde av den deilige sengen hyrdestunden skal foregå... (Det er ihvertfall det jeg vil at dere skal like å tro).


Et sted må jeg jo gjøre av alt rotet, for å få tatt alle de fine bildene jeg skal vise frem her på bloggen.. For jeg har jo ikke tid til å rydde. Hele min hverdag består av å tenke ut hva jeg skal vise frem her på bloggen min!!
Håper ingen tar seg nær av dette... Kun litt dårlig selvironi sent på kvelden:o)) ..hi hi...



9 kommentarer:

svein`s kone sa...

Hei, super humor! Ha,ha,ha:) Humor er viktig i min hverdag, takk for en god latter sent på kveld:) Klem!

svein`s kone sa...

UPS! Glemte nesten å ønske dere en koselig aften i den vakre sengen;)

Tonje sa...

He he, jo takk for det! Gleder meg:)
Im his shubby chick sier han, og hva er vel et større kompliment enn det? ;-)

Ha en fin kveld vennen.
Klem

Christine Louise sa...

Hihi, så vittig :)
Du er morsom du Tonje :)

Klem

Anonym sa...

Den var utrolig morsom ! Lo godt nå.

-Linn

Lotta sa...

Hahaha..kjempe bra:)God helg til deg!Klemmer

Camilla- casual living sa...

hahaha. morsomt!

Jeanette Jess1 sa...

Kjempebra, tror nok det er flere som skulle tenkt disse tankene innimellom...

Men det skal du ha, du har en veldig koselig blogg selv om du ikke legger ut nye bilder fra huset hver dag ;o)))

rod i hob sa...

Kjempebra innlegg!!
Men kjenner meg litt igjen alikevel om det er litt ironi...

Eg (Prøve) iallefall å la bloggingå væra en kjekke ting eg jere for at EG har lyst, ikkje for at andre folk forvente det.

EG skrive om det EG har lyst til, når EG har lyst...!

Det er tross alt MIN blogg!

Har endå ikkje fått ein negativ kommentar, -så eg rekner med at det er OK :-)

God veka i vente!