Maileg.. Egen Maileg nettside.

Hva rekker man ikke dagen før man reiser på ferie sier nå jeg.... I dag har jeg shoppet på www.deignerleg.dk. En egen Maileg nettside med MASSE flotte skatter. Disse gardesoldatene skal på det lille juletreet på gutterommet i desember.

Denne maileg kaninen var i str. XL, og er vel ca 1 meter høy. Den skal få nye søte klær:) Kjøpte også en kul guttekanin, hi hi.



Søte mailegkort skal få hvit ramme rundt seg:) Kjøpte også søte julekort med maileg gris bl.a. Kjempesøte!!!



Denne plakaten tenkte jeg skulle få en stor ramme på seg, og henge ved siden av...






Denne plakaten. Så nå har jeg jo noe å glede meg til når jeg kommer hjem også!!
Bildene er lånt fra nettsiden designerleg.dk. Ta en titt og du blir garantert fattigere, hi hi.
Nå er la familia her i huset superklare for ferie, sol & varme. Koffertene er pakket, huset er svingt over, matpakke er smurt og videokamera fulladet!
På gjensyn alle søte bloggedamer.
Smil fra Tonje kanin



2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Der har jeg handlet og!!! En formue i toll da.....men det vet du vel. Ha en strålende ferie,Tonje-kos deg med guttene dine!! klem

Anonym sa...

må ikkje betale toll men 25% norsk moms og posten tar eit par hundre for å fortolle,,ein del butikker tar vekk svensk eller dansk moms når dei sender til norge(for vi er ikkje med i eu så ska sleppe det i grunn) då går det opp i opp om trent, Digger maileg :-)