Fredag og innbydelser.

I anledning prikkebursdag (og litt fotball, hi hi), så har jeg laget noen innbydelser.
Temaet blir altså prikker OG fotball i år.
Vi bestiller kake av en kjempeflink dame ved der vi bor. Hun tar 300,- pr. kake, og lager 3D kaker, med valgfrit fyll inni. Gjerne er det nonstop eller lignende. I år blir det fotballkake.
Jeg er helt elendig på baking. Selv om jeg følger oppskrifter helt etter boka, så ser det ut som et sekret av noe slag når det er ferdig... uff..

Alle kortene ble ulike i grunn... Et fikk til og med et sugerør på seg.

Selv om de fleste jo består av fotball og prikker!



Det nyeste medlemmet i klanen er lille William ♥, han er 4 mnd. og måtte få sitt helt egne lille kort! Såklart... han er bare til å spise opp med sukker på!!
Endelig er det helg.. Det skal bli godt! Her skal jeg prøve å få sove litt før lille Maaaaammmmaa, maamma?? MAAAAMMA!!?? kommer hjem. Han og pappa skal på stadion og spille litt ishockey etter barnehagen i dag!! Veldig stas kan du vite.. Og for ho mor står 6 nattevakter for tur, så søvn trengs i bøtter og spann, he he.


Ha en herlig og avslappende helg alle sammen!! ♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

Guttemamma sa...

seks nattevakter.....hjelp,er det lov?? Heier på dere i lønnsoppgjøret:)
Flotte kort,så flink du er!!
klem

Anonym sa...

Så fint kort du har laget til William'en min! VI gleder oss masse til prikkefotballfeiring :-)

Ann-Cathrin sa...

Så fine innbydelser da:) Blir nok en flott bursdag, med masse flott pynt:) Gleder meg til bilder når bursdagen kommer! Ha en fin helg:)

Jeanette Jess1 sa...

ÅÅÅh så nydelige innbydelser, det er så herlig når de er så små og man kan lage slike innbydelser som dette. Gleder meg til å se kake, for den blir sikkert nydelig den og.
Min yngste som nå blir 8år kunne fortelle meg en dag her at han ønsket seg monsterbursdag i år.... sååå koselig...

Misunner deg ikke 6 nattvakter,men det er sikkert veldig godt når du er ferdig ;o)
God helg!!!

svein`s kone sa...

Hei:) Så nydelige kort, jeg har jo en liten gutt på snart 2år. Har to jenter fra før så alt med gutt er nytt for meg. Er innom deg hele tiden å får inspirasjon og ideer til prinsen min. Takk for at du deler:) Gleder meg til å se 3d kake, aldri hørt om:) Klem fra Line..

ELIN sa...

Så flotte innbydelser du har laget, og hvem trenger vel bake når det er så mye deilig og få kjøpt :) Håper du får sovet godt før alle nattavaktene dine. Lykke til! Klemmer fra Elin

Lenemora sa...

Vakre kort du har laget!
Vil gjerne se bilde av bursdagskaken før den blir spist opp.....gøy med folk som er flinke til å dekorere!

Ha en fin uke!

Klem fra Lenemora

Tone sa...

Du er super duper flink!!!! Lova ya, baby! ;o)