Takk

Jeg har ikke stengt bloggen, bare justert den litt:o)
Tusen takk for tilbakemeldinger på innlegget om snowboard til 4 åringen. Vi skal prøve å få til en fjelltur om ikke lenge, og vi skal da prøve snowboard. Er det fortsatt av interresse etter dette , så kjøper vi heller et ordentlig et nå på tilbud, med litt større støvler.
G-sport har tilbud på FROST brett til 499,- så jeg:)

Det var godt med noen nye blomster og nyvasket hus etter en runde med dette Noroviruset.. Føler seg ratt litt piggere med en gang. Fortsatt er formen ikke helt på topp, så dette har sitttet hardt i!
Men, i går var det plussgrader, og jeg aaaaaaner noen yderst små ørpitte vårtegn langt der i det fjerne..
Så i går når plussgradene kom, tok vi med barn og fadderbarn på 11 år for å kjøre tur og kjøpe is.
Det er så hyggelig synes jeg! Kveldstur og kjøre rundt og se på nye hus i ulike boligbyggelag.


Her har jeg sprayet hvitmaling på grønn "ball". Synes den fikk et mer "olivenfarge" preg med engang.. Den står nå pent på sjenken.
Idag skal vi ha en ordentlig kosedag. Niesen min er hjemme og da må vi benytte sjangsen. Vi skal ut å gjøre det beste barna vet, ha med Mathilde vår hjem, få besøk av besteforeldre, lage hjemmelaget pizza OG jeg har lovet å bygge legoborg.
Så da trenger formen en liten finpuss på øyet før det er å hente i barnehagen og pakke bagen.
Ha en strålende torsdag-snart-helg dag!
God klem Tonje

Ingen kommentarer: