Aj aj aj, så glad jeg skal bli..

Når denne deilige stol skal i stuuua mi!!:-))
Denne lekkerbisken av en stol har jeg eeendelig fått tak i! Jeg vet ikke hvor lenge jeg har lett etter en slik, ja til under 5.000,- og uten brodert damemotiv på ryggen da.

Synes dere jeg skal male stammen hvit??

Ja, som i male hvis denne svimmelheten går over da såklart. Jeg har virkelig ikke tid til å være syk, så jeg har vel en tendens til å overse slike symptomer.. Med mindre det innebærer krana opp, eller det uungåelige, svimmelhet!
*liker ikke*.

En svimlende og glad klem fra Tonje

5 kommentarer:

Jeanette Jess1 sa...

SUERFIN!!!!

Den skjønner jeg du er glad for å ha funnet ja ;o))

Male? Kanskje,var ikke så ille som den varmen det er jo alltid fint med hvitt da...el kanskje lys,lys grå.

Christine Louise sa...

Ååå den var lekker. Jeg ville nok malt hvitt ;) Men kan hende den passer inn slik også :)
Kos deg med stolen.

God bedring til deg. Mathias og jeg er også syke i dag :( Så utrolig kjedelig.

Klem fra meg..

Camilla sa...

Hei!
Fantastisk fin stol! Likte stoffet kjempe godt.. male den? Jeg likte den veldig godt som den var. Men dersom du har litt hvit-stil hadde det sikkert blitt kjempe fint!

Vi holder på å bygge hus, så jeg er en helt ny blogger. Gleder meg til å følge deg videre.

Klemmer

Milla sa...

så fim den var:) også så heldig du var som fikk tak i en, som ikke kostet en halv formue. jeg har gitt opp jakten en stund, så setter jeg heller i gang igjen når vi en gang skal flytte.

tror kanskje jeg ville malt den hvit ja;) har du bestemt deg?

camilla

ELIN sa...

Hei, gratulerer med ny stol. Så deilig å få tak i noe man har ønsket seg lenge. Masse god bedring med svimmelheten. Klemmer fra Elin