Ferdig dekket bord..

I morgen skal vi ha selskap hjemme.. Da kommer svigermor, svigerfar, svigerinne og svoger.. Det gleder vi oss til! Mannen skal lage kalkun..

Når jeg våknet i dag var jeg nesten ikke svimmel!! Jeg måtte riste på hodet... Er det sant?? Gud, så deilig det var.. DA bare vekket jeg min bedre halvdel og ropte: Vi må dekke bordet, jeg er ikke svimmel!! Hurra!! Jeg satt min valentine i sving med å hente ned bestikk m.m.
I anledning morsdag og valentinesday så måtte fargene gå i rosa...

Fine gamle glass kommer til sin rett igjen...
Green gate duken ligger på enda, skulle nok hatt en hvit duk, men akkurat stryking kan jeg ikke spørre min kjære om.. Føler allerede at jeg lever på nåde! Godt jeg har mye kvote å ta av, hi hi..


Alle har fått hvert sitt hjerte på asjetten med ett eller to ord på... Til sammen blir disse et sitat:)



Så deilig med friske blomster på bordene...


Nå skal vi kjøre å hente lille Rock`n Roll og så handle inn mat..
Dagens lille bordseanse gjorde så svimmelheten kom tilbake, så OL-mannen i huset skal innom eldresenteret her å hente meg en rullator, he he..
Det var ihvertfall i OVERKANT godt å kjenne at svimlingen var borte en liten stund:-))
Heldigvis er vi alle ved godt mot.. :-)))



Det går ikke noe annet, når solen skinner, man skal være sammen med mennesker man er glad i.. Og selvfølgelig sende mange tanker til de som ikke er blant oss lenger.
I morgen skal jeg på graven til mamma... Vi har mye å "prate" om nå:-)

Ha En Herlig Dag ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Christine Louise sa...

Nyyyydelig dekket :-) Så lekkert. Du er så flink. Du har virkelig god smak :)

Ønsker deg en kjempe fin dag i morgen. Og lykke til på graven.

God klem fra C