God morsdag


Mors og valentinesday kake! Og veldig fort gjort.. Jeg satt bare ved kjøkkenbordet og rullet roser, og trykket ut to hjerter..
Mannen pisket krem, og jeg han, hi hi.. Kremen på kaken er rosa, men det er vanskelig å se på bildene...
Sukkerbrødet er ferdig fra butikken.. kun lagt på jordbærsyltetøy og krem i midten, så litt pynt og VOILA en bløtkake..

Sammen er vi et godt team, hi hi.. Nå har mannen og minivalentine vært på skitur.. Og før de dro satt han kalkunen i ovnen.. Han viser seg virkelig fra sin beste side for tiden:-)

God morsdag og happy valentine alle sammen. Og være mor er virkelig det mest fantastiske i hele verden. Hver dag med barna er en gave.... Og hver dag ser jeg på min prins og tenker: Er du virkelig barnet mitt?? Så fantastisk heldig jeg er... Han er mitt lille solskinn. På grunn av ham får jeg pågangsmot, struktur og evnen til å hente frem det beste i meg.



Og jeg håper jeg klarer å være litt for ham, av alt det min mamma var for meg.. Min fantastiske mamma, som vi så sårt savner. Dager som i dag er litt tunge for meg.. Da hører jeg på denne sangen:
Denne sangen sang jeg for min mamma da hun sovnet inn, hun elsket den.. Spesiellt når min søster og jeg spilte piano og sang denne da vi var små:-)
I dag har jeg fortalt min mamma hvor mye jeg savner henne, og skrevet God Morsdag i sneen.. Til ære for min fantastiske mamma.
Ta vare på hverandre, og


                                  Ha En Fin Dag!





5 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hi hi,ikke så sprek...sier som Lynette i fruene "you sholud have ssen me without clothes"

Over til mere seriøst prat...tenker på deg denne dagen og på alle de andre som savner ...
varm klem

ELIN sa...

Så flott kake dere hadde laget! Trist at din mor ikke lenger er blandt dere. Skjønner du savner henne på en dag som denne. Klemmer fra Elin

Jeanette Jess1 sa...

Det må være spesielt trist å feire slike dager når man mangler den som skal feires...men da må det være godt å vite at DU iallefall er verdens beste mamma for din lille engel ;o))

Kaka di var kjempeflott,og jeg så godt at kremen var rosa ;o)
Herlig å være ett team på kjøkkenet, mye morsommere å lage mat og kaker da ;o))


Klem fra meg

Drømmen om en eplehage sa...

Hei vennen!

Så koselig du har pyntet og så flott en kake. KAn ikke bake slike jeg for guttene har blitt så stor at de nekter å at på seg skylden for pyntingen leger. hihi!

Må være ekstra trist å ha mistet mamman sin på morsdagen. Sikkert mange tanker som kommer den dagen, i tillegg til de gode man tenker om det at en får være mamma selv.

Håper du blir frisk snart. Kan umulig være godt å gå rundt slik... uff!

God klem♥

Lenemora sa...

Åhh ble helt rørt av dette med mamma'n din. Det er en velsignelse å ha gode minner igjen når et menneske dør.
Liftgardinen din var jo kjempefin!
God ide som var nesten gratis og som absolutt vil gjøre nytten sin - så flink du er!
Kaken du hadde på bordet var bare utrolig flott pyntet!
Her snør det idag, laver ned med hvit, vakker sne.
Ha en fin uke!

Klem Lenemora