Fruktmuffins

Rosa roser i rosemuggen fra GreenGate:-) Jeg understreker ordet ROSA her.. (ref: min søsters kommentar om min nye rosa sofa). I ren forskrekkelse har min søster ringt meg 2 ganger idag, hun har ikke sett verre sofa, he he:) Søte rare søstra mi... Jeg har nå noen planer om å male rammen i sølv mettalic, så får vi se om min søster forandrer mening da, hi hi..

Nå tror jeg regelrett feberen er svettet ut av kroppen min.. Sausenebbet har også fått sitt stemorbidrag før morgendagens selskap.

Fruktmuffins og vaniljekake er bakt:-)


De skal stå ved siden av fruktfatet jeg skal lage i morgen:-)
Nå dufter huset grønnsåpe.. (takk til min snille mann), og guttene var jaggu ute før kveldsmaten og plukket hvitveis til ho mor også:-)
En arbeidsdag til i morgen, så ser vi alle frem til kalas og noen DEILIGE fridager sammen.
Ønsker alle en god snart arbeiderfridag og langhelg (for de av dere som har det)!
God klem Tonje



3 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

hehe, fin kommentar du fikk av søsteren din;) hihi

jeg er vell litt enig med henne sånn som den står når, men hvis rammen får en annen farge enn den har og den kommer på rett sted, så tror jeg den kan bli litt søt jeg da:) rosa er stas. prinsesser skal ha rosa eller hva.. hehe

har det moro med kalas og feiring, her i huset er det surprice 30år fest for min kjære i dag og felles bursdagsfeiring for meg og han på søndag- jippi:) hehe, ha en strålende helg....( husker ikke om jeg skrev det, men jeg må ha mailadr din hvis du fremdeles vi inviteres inn på den nye bloggen min).

klem

Guttemamma sa...

Ha en strålende helg!!!KLemmer

karine sa...

Ønsker deg en fantastisk bursdagshelg kjære deg. stor klem fra Karine